Prosím REKLAMY jedině do rubriky REKLAMY, kdo je napíše jinam blokuju mu přístup...!

Homosexualita

16. listopadu 2008 v 22:11 | herzig-traum |  Moje úvahy atd...
Tak předem bych se chtěla omluvit všem, kdo chodí aspoň někdy na můj blog. Vůbec nestíhám! Mám toho strašně moc ve škole.... Ten přechod na gympl nebyl zrovna nejjednodušší. Na základce jsem měla skoro samý jedničky - v devítce dvě dvojky. A teď jsem na trojkách - ani nevim jak. Naštěstí ostatní spolužáci jsou na tom ještě hůř.... Nemyslím to jako škodolibost , že maj i čtyřky. Ale jsem ráda, že to "zvládám" aspoń trošku. Jinak mám nějaký problémy doma atd... Nechci to rozebírat. Výsledek toho je nedostatek času k psaní článků a hlavně komentům k vám na blogy.... Je mi líto, ale prostě nestíhám všechno. Takže si vážím těch co mi chodí na blog a píšou komentáře i přesto, že já k nim chodím minimálně...

A teď už k tématu...




Jak mě tohle napadlo? No začalo to u přečtení nějakýho článku o incestu. Nechápete jak jsem došla až k homosexualitě? Noo tak od začátku. Pod tím článkem o incstu byla diskuse - a všichni je odsuzovali a nadávali, jak to není lidský a jak to není přirozený. No nic hezkýho. Ale když se nad tím zamyslím tak pro mě je homosexualita a incest vlastně skoro na stejný lajně. Přece ani jedno není přirozený (aspoň tak to beru já!). nikomu neberu jeho názor. Každej ať si o tom myslí co chce, ale nechápu lidi, který odsuzujou incest jak nějaký zvěrsstvo a pžitom jsou všema deseti pro registrovaný partnerství a podobný věci - jako kdyby to bylo naprosto přirozený!? Nechápu! Mě to přijde docela stejný. Někdo řekne, ale vždyť homosexuálové nebo lesby se tak narodili a oni za to nemůžou atd.atd. ale není to podobné jako u incestu? Homosexuál miluje stejné pohlaví (někomu to přijde přirozené) a někdo jiný zase miluje někoho z rodiny... Já si opravdu myslím, že v tom zas takový rozdíl není.

A můj názor? Homosexuály neodsuzuju, ale ani bych je nikdy nepodpořila. Myslím si, že to v žádném případě není přirozené (ať si říká, kdo chce co chce- tohle je prostě můj názor). Incest podle mě také není přirozený. Ti lidé podle mě nejsou úplně normální. Ale ještě jednou opakuju - já je neodsuzuju. Stejně jako neodsuzuju ty co maj potřebu se jednou tejdně ožrat nebo ty co každej den hulí. Neodsuzuju, ale rozhodně s nim nesympatizuju a nejsem pro. Nikdy bych jim nenadávala... Proč? Jenom proto, že je někdo jinej?! Budu nadávat někomu jenom proto,m že má na svět jinej názor než já? To opravdu ne! A mrzí mě, že se najdou lidi, kteří nadávají všem okolo, kteří nemají stejný názor. Kteří nesnáší některé lidi, proto že jsou jiní. Vždyť nikdo není dokonalý! A navíc co je komu do cizích věcí, ne?!

A teď mě napadá, že asi není od věci dodat, že jsem věřící. Takže možná někomu z vás bude tohle vysvětlením pro můj názor na tohle téma. Možná ano a možná taky ne ;)

A jaký je váš názor na tohle téma?
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Miriabel Miriabel | 17. listopadu 2008 v 13:21 | Reagovat

Znám pár lidí, kteří by v po vyjádření tohodle názoru na homosexualitu a dodatku, jsem věřící, měli kecy typu: to je jasné, vy máte tenhle názor přikázaný, nejsi normální, dyť Bůh stejně neexistuje a faráře baví buzerovat lidi a taak.

Ale souhlasím s tebou :). Myslím, že tenhle názor nemá s vírou nic moc společného...

Homosexuály neodsuzuju, na druhou stranu však, když potkám na ulici dva chlapy, kteří se drží za ruce nebo líbají, mám z toho takový divný pocit... Není mi to příjemné. A lidi, kteří by měli vztah s někým z rodiny, neznám. Potkat jsem je možná mohla, ale nejde "to" poznat na první pohled :).

Taky je neesuzuju a nevadí mi, pokud na sebe přehnaně neupozorňují a nemají chuť si adoptovat děti. Protože dva lidi stejného pohlaví, podle mého názoru, nejsou schopni vychovat dítě tak, aby nijak nestrádalo a necítilo, že je něco "jinak".

A u incestu je to možná ještě horší, protože se může zdvojnásobit nějaká malinká rodinná vada. Která u jednotlivců nic neznamená, ale dohromady by mohla způsobit problém. Tuším, že Habsburkové měli velké rty a někteří pak ani nemohli mluvit...

A k tomu, že nestíháš, v pohodě :), není přece vůbec nutné psát komenty, ne? :) Já je píšu jenom tam, kde mám k článku, co říct a někdy mi připadá, že to nejde:). Třeba si ho ráda přečtu, ale není co dodat a nebo se mi nechce:D. A neboj, na tom gymplu se to srovná, začátky jsou vždycky komplikované...

2 ivusik ivusik | Web | 17. listopadu 2008 v 17:20 | Reagovat

Ahoj ak ces aby ti naraz na blog prislo aj 88 747 ludi tak jukni na moj  blog mam tam navod  na to a super veci

3 Sparkling Angel Sparkling Angel | Web | 17. listopadu 2008 v 18:43 | Reagovat

Jo, máš pravdu svým způsobem. Ale já patřím mezi ty, který jsou pro registravané partnerství. Fajn, příroda to u nich zařídila tak, že mají rádi stejné pohlaví. Tak proč jim to ještě stěžovat? Ať se "vezmou" když chtějí, jako to dělají heterosexuálové. Spíš mi tu trochu příjde problematičtější otázka výchovy dětí. A incest...nechápu, jak se spolu třeba můžou vyspat dva "vlastní" sourozenci, pokud t o sobě vědí, že jsou pokrevně příbuzní. (Takové ty příběhy že se vždycky jednou za xx let najdou dva co to o sobě nevědí, vezmou se a mají dítě, tak těch podle mě není tak moc). U nich to zase příroda údajně zařídila tak, že se ani nemají nijak přitahovat...tak to nechápu. Ale tozhodně kdyby se to stalo třeba mojí kamarádce, nedívala bych se na ní skrze prsty. Ale prostě bych to nechápala.

4 Cecile Cecile | Web | 18. listopadu 2008 v 16:21 | Reagovat

Já je beru jako součást všeho dění okolo mě. Myslím, že se dějí i podivnější věci, než to že dva chlapi/ženy políbí :-)

Mnohem víc pochopoení mám pro homosexualitu, než pro incest.

5 Cecile Cecile | Web | 18. listopadu 2008 v 16:21 | Reagovat

* se dva . . .

6 Dominika Dominika | Web | 21. listopadu 2008 v 14:46 | Reagovat

Ahoj, jsem fakt moc ráda, že se ti ty obrázky líbí. Ale to já zasm musím říct že umíš krásně psát články, to moje nemají hlavu ani patu a určitě ti jde i pravopis.....To já jsem s tím trochu na štíru, zachraňují mě knížky, že si někdy vzpomenu jak vlastně se to slovo píše.

7 sage sage | 22. listopadu 2008 v 11:57 | Reagovat

ja som tiez veriaca... a medzi incestom a homosexualitou vidim velky rozdiel, predstav si muza, ktory suka s vlastnym bratom alebo muza, ktory suka niekoho nie z rodiny, tam je podla mna rozdiel... incest je podla mna hnusny, a hlavne ten z donutenia a hlavne rodic- dieta. homosexualitu nedocudzujem a vlastne nemam nic proti... boh to tak zariadil, je to tak. mam len vyhrady k zvereniu deti do opatery- nie ze by dve zeny alebo dvaja muzi nedokazali vychovat dieta, v niektorych pripadoch by sa to dieta malo mozno aj lepsie ako v normlanych rodinach, ale spolocnost na to urcite pripravena nie je a odnieslo by si to to dieta... mala som takyto nazor vzdy a zmenit sa ho nechystam, ale mozno to je aj tym, ze par homosexualov poznam a su uplne v pohode...

8 sage sage | 22. listopadu 2008 v 11:57 | Reagovat

a ked budes mat niekedy viac casu, kukni si skrotenu horu...

9 Atisa Atisa | Web | 22. listopadu 2008 v 14:27 | Reagovat

Mám takovej dotaz : Ty tady píšeš, že jsi věřící. Co si pod tím mám představit? Chodíš i do kostela atd. nebo pouze věříš v Boha. Pokud samozřejmě nechceš, nemusíš odpovídat ;-)

10 herzig-traum herzig-traum | E-mail | Web | 22. listopadu 2008 v 15:52 | Reagovat

Miriabel: nic "přikázanéhoo" nemám... ale možná jé to tím, že každý věřící je jiný... A každý k víře přistupuje jinak, ale pokud vím, tak nikde v Bibli není přikázáno něco takovýho ;) A jetsli to říá nějakej farář tak to už je věc každýho , jestli ho poslechne nebo ne.. :) Jinak s tebou souhlasím absolutně ve všem =) Je mi to divný, když vidím dva chlapi spolu a ani si nechci představovat jak to asi vypadá u nich doma... Ale samozřejmě je to jejich věc. A s tou adpocí máš pravdu.... SOuhlasím s tebou, že dva stejného pohlaví nemohou nahradit maminku nebo tátu... Ať si říká kdo chce co chce.... Tohle e prostě myslím fakt...

Sparkling : jj víceméně s tebou souhlasím :)

Cecile: noo kdyby to bylo jenom to políbení... Ale máš pravdou jsi i jiný podivnější věci...

Dominika:  Děkuju :)

sage: Já nevím podle mě je to věc názoru.... Někdo může říct mě přitahuje osboa stejnýho pohlaví a někdo jinej řekne mě přitahuje sourozenec... Ano je to svym způlsobem hnusný, ale neřešila bych to.... S tím donucením máš pravdu, ale tak to už je taky něco trošku jinýhó.... Všechno z donucení je hnusný .... A s tím svěřením dítě do opatrovnictví souhlasím :).... K tomu není co dodat,... A na ten film se kouknu :)

Atisa: odpověď máš na blogu ;)

11 Martina25 Martina25 | 28. listopadu 2008 v 23:51 | Reagovat

Osobně myslím, že až tak nepřirozené to není, když se to děje i u zvířat... Výchovou a ničím to prostě neovlivníš, protože jak mi pak chceš vysvětlit, že kluk, co je z  milující rodiny, kde se mu hodně věnovali... si domů přivedl přítele? Jinak incest je taky jak kdy.. Když je to pod násilím, tak je to špatné, když je to dobrovolné, toť otázka.. Horší je, když si rozvedení partneři někoho vezmou, každý má děcko jiného pohlaví a ti se pak do sebe zamilují.. Podle zákona jsou sourozenci, přitom geneticky ne.. Nebo sourozenci, co netuší, že sourozenci jsou.. Měla jsem takovou kamarádku.. hrozně se zamilovala a když svého milého představila doma, tak zjistila, že je to její nevlastní bratr, vychovávaný otcem..Co v takovém případě... Je to těžký, tohle je fakt hodně individuální, člověk nemůže soudit, pokud nezná všechny okolnosti..

12 Fenn Fenn | Web | 15. dubna 2009 v 13:32 | Reagovat

Tohle téma je docela složitý podle mě, ale musím souhlasi s Cecile že horší mi přijde incest. je to hrozně těžký to takhle říct, ale homosexualita mi nepřijde jako nějaký prohřešek nebo něco takovýho. Možná je to tím, že v dnešní době už to není tak nezvyklý ale přijde mi že to není nic proti mysli (tím nechci říct, že bych to chtěla zkusit) beru to tak že to tak prostě je a když se mají rádi tak nevidím problém. to samý by se dalo říct u incestu, ale u incestu si uvědomuju hlavně to, že je to genetický, protože pak ty "potomci" od geneticky příbuzných jsou většinou nějak postižení.. Nikomu tímhel neberu jeho názor a myslím si, že nejde říct co je správné a co ne. Je to jen o tom, jak si to člověk přebere

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama