Prosím REKLAMY jedině do rubriky REKLAMY, kdo je napíše jinam blokuju mu přístup...!

Trest smrti

23. května 2008 v 15:55 | herzig-traum |  Moje úvahy atd...
Další "vážný" téma. Ty uvozovky tam nejsou proto, že bych si z toho chtěla dělat srandu, ale jsou tam z důvodu, že mi tam prostě seděj...
Na tohle téma mám svůj názor už hodně dlouho a skoro se nemění a ani ho změnit nehodlám (v nejbližší době...).
Já sama jsm zásadně PROTI (upozorňuju, že to beru z pohledu člověka, kterýmu nikdo nikoho nezabil, ani nikdo nenechal nikoho z mejch známejch klesnout na dno - kdyby se mi něco z toho stalo tak se na to asi budu koukat jinak...). Proč jsem proti? Protože si myslím, že člověk nebo lidi prostě nemají právo na to vzít někomu život ať udělal cokoliv! Protože vždycky je nějaký procento možnosti nebo pravděpodobnosti (říkejte si tomu jak chcete...), že ten člověk může být nevinný (může, ale nemusí...) - teda skoro vždycky (nemluvím o úplně jasných případech...). Ale i když je to jistý a jasný, že ten člověk dejme tomu vyvraždil celou vesnici - nemyslím si, že by ho měl někdo nechat zabít! Přece nejsme ve středověku a neplatí "oko za oko, zub za zub" sice se lidi v dnešní době chovaj jak ve středověku , ale nejsme tam!
A teď proč si myslím, že by se ten daný člověk měl nechat žít... Za prvý jak už jsem řekla NIKDO nemá právo na to nechat někoho zabít! A za druhý, když ho zabijou je to pro něj vlastně v podstatě dobrý- uteče od těch svejch výčitek svědomí (ovšem pokud nějaký má!)...
Já osobně bych ho nechala zavřít na nějakým odporným místě a nechala bych ho tam makat - já nevim třeba aby vyráběl něco co jiným pomůže. A co bych ještě udělala? Ukazovala bych mu několikrát denně fotky těch svejch obětí aby si pořádně uvědomil co udělal...
Mimochodem dneska (27.5.) jsem našla jeden článek k tomuhle tématu:
A vaše názory na trest smrti? Komenty jsou vám jako vždy k dispozici...!
Antispam.er.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Unknown LaDy Unknown LaDy | Web | 23. května 2008 v 16:03 | Reagovat

človek umrie- novinka že...ale nechám toho teraz sa pokúsim vážne aj ked dnes mi kus drbe ale normálne sa dokážem vyjadriť aj k vážnym témam uvidím čo zo seba vysúkam...môj názor je že je nejaká vyššia sila ktorá vie kedy by sme mali zomrieť kedy už nieje dobré nechať nás na zemi a preto by sme dotoho nemali zasahovať ani trestom smrti určite na to nemal právo ani ten vrah ale ked vieme že je zlý tak prečo to po ňom opakujeme niesme potom ešte horší...či len taký tupý...ja teraz fakt neviem či tento koment vobec dáva zmysel...ale aspoň pár slov čo dávať zmysel budú díki za pochvalu na blogu tvoj je tiež pekný...

2 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | Web | 23. května 2008 v 16:10 | Reagovat

Unknown LaDy: jj přesně s tebou souhlasím, přece nebudem ještě horší...

3 Méuvais Méuvais | Web | 23. května 2008 v 16:34 | Reagovat

Souhlasím,já bych ho někam zavřela a pořád bych mu(vrahovi,vražedkyni) ukazovala fotky svých obětí...Občas se docela směju úžasným trestům,že nějaký zloděj dostane za krádež třeba 20 000,-korun trest 7 let,kdežto vrah několika obětí dostane pouze pár let,protože je nezabil strašným způsobem...Vražda jako vražda?!!

4 Eva Eva | 23. května 2008 v 19:41 | Reagovat

Moc hezkej blog:)

5 Cecile Cecile | Web | 23. května 2008 v 19:53 | Reagovat

Jsem proti.

Nejde mi ani tolik o to, že nemáme právo šáhnout někomu na život, jako že nemáme, to uznávám, ale jde o to, že je mnohem lepší dotyčnýho nechat vyhnít ve vlastním svědomí.

Když ho odpravíme, tak oběti stejně nepomůžeme. A navíc se zachováme úplně stejně.

Takže zavřít a nechat zpytovat svědomí.

A změnit soudnictví, to český nemá hlavu ani patu.

Jak může chlap, kterej několik let znásilňoval svoji dceru a zplodil s ní dvě děti dostat jenom podmínku? Proboha! Styďte se, vy muži zákona . . .

6 Worldbeautifulgirls.WEB MISS Worldbeautifulgirls.WEB MISS | Web | 23. května 2008 v 20:04 | Reagovat

Já s tím nadpisem samozřejmě také nesouhlasím,nicméně doporučovala bych ti si tento rozhovor přečíst a myslím,že nebudeš souhlasit i s dalšími výroky Milady Karasové,stejně jako já.

Děkuju za komentář cením si ho.Píšeš moc zajímavé články...

7 dépéri•• dépéri•• | Web | 23. května 2008 v 20:57 | Reagovat

súhlasím s predchádzajúcimi komentármi ešte by som možno dodal že by vlastne mohol byť dobrovoľný vlastne ked si vrah uvedomí čo vykonal a sám s tým už nechce žiť a skončí to takých je asi málo vlastne ked si to uvedomí radšej by sa to mohol pokúsiť napraviť no čo zmôže vo väzení...a ešte keby sme si zrátali že koľko peňazí sa už vyplitvalo na tresty smrti...z tých by myslím vpohode mohli postaviť poriadne väzenie z ktorého by niekto len tak neušiel...a ináč neviem ako je to v česku ale na sr si ľudia žijú lepšie vo väzení ako na slobode tak kto by potom tie zločiny nepáchal...

8 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | Web | 23. května 2008 v 21:07 | Reagovat

dépéri: no já nevim, já bych to právě dobrovolně nenechala, protože když chtěj "dobrovolně" skončit se životem , tak na ´tom vidíš, že je jim to líto nebo že z toho maj opravdu velký výčitky- tim spíš bych je nechala žít a makat atd...

9 ceady ceady | Web | 23. května 2008 v 21:12 | Reagovat

říkám, že nejsem jako všechny ostatní!:)

doufám, že se z toho nějak dostanu

jinak ti moc děkuju za komentář....

10 !!Xénie!! PrOsT(ě) Tvo(j)e LaFidNí KrÁsNý (sB) Je To Tak No♥ !!Xénie!! PrOsT(ě) Tvo(j)e LaFidNí KrÁsNý (sB) Je To Tak No♥ | Web | 23. května 2008 v 21:20 | Reagovat

noooooo tak nevim:) jako můj názor na todle je takoví 50-50 pač někomu bych trest smrti přála a někomu ne!!!! Vem si kdybi ti nějaká svině zabila někoho koho moc miluješ tak by si řekla že bys ty svini navrhla trest smrti tááákže asi tak no, já jako fakt nevim nějak se otodle nezajímám. Přeju spíš těm svinim co zabijou ať schnijou v base ale kdyby se jednalo oto že by zabili někoho z mejch tak toho parchanta zabiju:D

11 Unknown LaDy Unknown LaDy | Web | 23. května 2008 v 21:34 | Reagovat

neuznávam suicidné sklony...ináč zaujímavá debatka sa ti tu rozpútala

12 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | Web | 23. května 2008 v 23:01 | Reagovat

Xénie: právě no já si nedokážu představit jak bych se chovala, kdyby mi někoho zabili... naštěstí se mi to nestalo a proto mám na to zatím takovejhle názor...

13 Eva Eva | Web | 24. května 2008 v 12:40 | Reagovat

myslím, že tvuj blog je fakt skvelej:)

14 Luccy17 Luccy17 | Web | 24. května 2008 v 15:17 | Reagovat

myslim že máš pravdu...mam na to uplně stejnej názor!!a nemam k tomu už co dodat:)

15 !!Xénie!! PrOsT(ě) Tvo(j)e LaFidNí KrÁsNý (sB) Je To Tak No♥ !!Xénie!! PrOsT(ě) Tvo(j)e LaFidNí KrÁsNý (sB) Je To Tak No♥ | Web | 24. května 2008 v 15:24 | Reagovat

jo přesně tak protože mi eště nikdo nezabil toho koho miluju tak neuznávám trest smrti ale pokud by se stalo to co očem mluvim tak změnim názor

16 ♥Beauty Hurts♥ ♥Beauty Hurts♥ | Web | 24. května 2008 v 15:55 | Reagovat

Ahojky!Máš to tu moc pěkný!!

Na tvůj blog jsem se dostala náhodou přes Ceady.Chtěla bych reagovat na tvůj článek "nechápu ty soudy"...

Mluvila jsi o tom "věznění té ženy"....Ok, beru, je to hrůza a odpor,ale Ta žena stále žije=)Alespoň jedna dobrá zpráva...

Mou kamarádku loni v létě srazil motorkář...Jel v obci 160km/h (berme teď v potas motorkáře - motorka nebyla jeho, neměl ani řidičák a navíc nedodržoval povolenou rychlost), a teď berme v potas tu kamarádku (Niku) - (přecházela přes cestu se svým přítelem, asi 20m od přechodu)....Chápu...Měli jít přes přechod....Ale ta holčina 26.8.2007 zemřela (hned na druhý den ráno v nemocnici po tý nehodě + její přítel už bude muset navždycky chodit o berličkách)....Zemřela a nic jí nenahradí...Bylo jí 16 let.....Asi půl roku po tom, co se to stalo jsem se dozvěděla, že motorkář dostal - 2 ROKY PODMÍNKU !!.... Aaale, kdyby Nika žila a třeba nemohla chodit, dostal by natvrdo 5let ve vězení..............................Tak je tohle spravedlnost???!!='(

Ať táhnou k čertu se svou spravedlností!!!Ale pak se diví, že lidé pořád uznávají názor - OKO za OKO, ZUB za ZUB!!

17 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | 24. května 2008 v 16:06 | Reagovat

Beauty Hurts: to je mi hrozně líto :(.... a nechápu to, vlastně chápu- co by se dalo od těch českejch soudů čekat... ale musím se přiznat, že to mě fakt dostalo jenom dva roky podmínku... a nevíš kolik asi tak bylo tomu motorkáři? jestli mu bylo víc jak osmnáct nebo ne...? i když to je bohužel asi jedno...ale děkuju za komentář...

18 Dyka-S Dyka-S | Web | 25. května 2008 v 10:35 | Reagovat

Jasný,že nejsme ve středověku,ale i tak si myslím,že trest smrti je správnej...prostě mi nepřijde spravdelivý,aby ten člověk mezi náma ještě byl.Trest smrti se nedává jen tak někomu.Dává se už hodně vraždícím jedincům...a to většinou nebývají už psychicky zdraví a je tu riziko,že ublíží ještě dalším lidem.Tak těmhle bych trest smrti DALA!

19 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | Web | 25. května 2008 v 11:02 | Reagovat

Dyka-S: to není zas tak úplně pravda, nedávno jsem četla článek o nějakym chlapovi, kterej čekal na smrt dvacet let (ajko že mu dvacet let řikali že dostane tu injekci...) nakonec mu to změnili na doživotí snad 2 hodiny před vykonáním toho zabití... a víš kolik lidí zabil? jednoho! jako to podle mě vážně není fér...někdo zabije lídí několik a dostane pár let ten zabije jednoho a rovnou ho chtěj zabít taky...sice není správný, že ho zabil, ale...

http://www.novinky.cz/clanek/140600-muz-cekal-na-popravu-20-let-dve-hodiny-pred-ni-dostal-milost.html

20 Vertol Vertol | Web | 25. května 2008 v 23:01 | Reagovat

Souhlasím s trestem smrti, ale jen v cela prokazatelných případech viny ( což není nikdy - můžete nemítnout). Ale to není docela tak pravda - v USA je to vůbec nejlepší = v jednom státě chcete zabít člověka->vše si promyslíte dopředu (pokud to ještě jde) a odvezete ho do jiného státu, kde neplatí trest smrti-> tím se pojistíte pro nejhorší a v klidu si dotyčného zavraždíte. Takové případy už byly a věřte že ne jednou. Takže abych to shrnul = vražda je špatná a na hrubý pytel patří hrubá záplata, ovšem jen v nejprokazatelnějšcíh případech. Protože nač živit z našich už tak vysokých daní zločineckou chásku, která se baví u televize a volá si vesele s kamarády "venku". Nač posílat brutální vrahy do psychiatrických léčeben na doporučení jeho obhájce, že nevěděl, co činí?  A proto: Za smrt člověka doživotí, nebo smrt.

21 Charlie Charlie | Web | 28. května 2008 v 12:12 | Reagovat

souhlasím s tebou a jsem proti...je to pro mě stejně jako interupce, vražda...ať už ten člověk udělal sebehrůznější čin, tím, že ho posadíme na to křeslo, nebo zastřelíme nebo cokoli, se dostaneme na stejnou pozici jako on...na pozici vraha...takže jsem zásadně proti trestu smrti...kdo člověku život nedal, nemá ani právo mu ho brát...(na galeje s nima :oD)

22 P@paja P@paja | Web | 28. května 2008 v 17:49 | Reagovat

Já jsem teda jasně PRO trest smrti.

Netvrdím a ani si nechci hrát na soudce lidstva. Ale určitě bych nenechala na živu hajzla, co má za sebou vraždu šesti dětí a svý manželky. To už ani nemůže být normálně myslící bytost? Kde to jsme? To ho máme nechat naživu a ještě mu z daní platit stravu až nadosmrti? On si násilně usorpoval a zahrál si na kata, tak ať mu lidská společnost ukáže, kam tito "lidé" patří. Ne do vězení, ale pod kytky. O co byl jeho život cenější než těch dětí? Řeknu to, o nic! Když si sám vzal na triko roly kata, tak ať za to platí stejně velkou daň.

Humanisti v tomto ohledu jděte k šípku! Akorák těmhle zrůdám stavíte sanatória za miliony, pak nemáte na dětský domovy a kojenecký ústavy.

Vždyť je to směšný. Uvědomme si, že společnost nemá zapotřebí živit masový vrahy. Ty prachy, co na ně ročně choděj, můžeme využít daleko účelněji.

Určitě mi navrhnete, ale co když je nevinnej! Fajn, když to není 99% prokazatelný, že je ten člověk nevinnej, tak ať jde pod dohledem makat na pole nebo bych je poslala na pokusy, místo zvířeny.

Všechno berete, když ho posadíme na křeslo, budeme stejní jako on. Ne!!! Prokážeme lidstvu službu, protože jsme zprovodili ze světa jednoho křiváka.  

herzig-traum - heleď,  trošičku si rejpnu, vážně si myslíš, že člověku, který někoho brutálně zavraždil budou vadit nějaký fotky? Ty fotky vaděj jen a pouze lidem, co mají city. Ne vrahům. Upřímně s tebou v tomhle ohledu nesouhlasím. Myslíš to dobře, já tě i chápu, ale jsi na ně příliš měkká. Oni si takovou solidaritu nezaslouží.

23 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | Web | 31. května 2008 v 11:37 | Reagovat

P@paja: myslíš, že by je ty fotky nezdeptaly? tak to se docela pleteš - protože těch opravdu chladnejch vrahů je minimum...  stačí si přečíst párkrát noviny a tak a vidíš, že se rozbrečeli nad detailníma snímkama zranění co způsobili ... neříkám že to rozbrečí všechny, ale většinu ano... a kdo říká, že by se jim mělo platit jídlo a tak? oni nejsou bezmoncný... prostě by makali a podle toho kolik vidělali by dostali tolik jídla...v tom nevidim zas tak velkej problém..ale s těma pokusama dobrej nápad :D tam bych je poslala místo trestu smrti kdyby to bylo 100% prokazatelný... protože jak by ti bylo, kdybys byla soudce odsoudila někoho a poslala ho na ty testy... tam by ho totálně zničili a pak by se přišlo, žes ho křivě odsoudila? kdo by na tom pak vydělal...hmm?!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama