Prosím REKLAMY jedině do rubriky REKLAMY, kdo je napíše jinam blokuju mu přístup...!

Můj názor na interupci...

28. května 2008 v 11:24 | herzig-traum |  Moje úvahy atd...
Tak na interupci (potraty) mám taky svůj názor, kterej se už delší dobu nemění, ale kdoví třeba ho někdy změním...
Jedním slovem? NE! Záleží to na každým jak to kdo bere... Takže můj názor je ve většině případů NE... Ale jsou tady i okolnosti, za kterých bych k tomu možná přistoupila: třeba znásilnění, - nedokážu si představit, že bych měla vychovávat dítě, který nebylo v žádným případě chtěný, dítě kterýho otec je ***** atd.atd... Zrovna nedávno jsem četla nějakej článek o jedný ženský, která si nechala dítě ze znásilnění... Obdivuju jí já bych to nezvládla... Pak kdy bych k tomu ještě přisoupila? Asi třeba při opravdu nízkým věku, je sice fakt, že v 17 má člověk toho ještě hodně před sebou, ale myslím, že postarat se o dítě zvládne - za blbost se platí... Hmm pak když beru v potaz zdravotní komplikace (to už nemyslím v těch 17 - kdykoliv) tak nevim, znám spoustu případů, kdy rodičům řekli, že to dítě je nemocné a bude postižené a tak a že nemá cenu ho nechat žít, že by to bylo jenom utrpení - to dítě vyrostlo a dostalo se z toho - a ty rodiče sou opravdu šťastní, že nedali na názor lékařů a nechali si ho... Ale kdo ví? Zase kdyby to bylo opravdu 100% prokázatelný, že to dítě bude nemocný a že by opravdu se celej život jenom trápilo... Proč dál nejsem pro potraty? Protože je to vždycky velkej zásah do organismu... a nechtěla bych si pak někdy nadávat, že kdybych si to dítě bejvala nechala mohla bych mít dneska třeba 2 (a né žádný)... K tomuhle mě ještě napadá, jestli by do toho rozhodnutí měl zasahovat i partner.... Jo j myslím, že jo, přece to není dítě jenom tý ženský... Ale zase, aby jí nutil do potratu bez pádných argumentů nebo naopak aby jí potrat zakázal bez pádných argumentů mi přijde blbost...
Jenom tak mě napadá, jestli ti co jsou opravdu pro za jakýchkoliv okolností se zamysleli nad tím, jaké by to bylo kdyby se jejich rodiče rozhodli jinak... Nevim... Tohle je vážně diskutabilní...
A vy? Co vy si myslíte o potratech? Komentáře jsou jako vždy plně k dispozici ;)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Martina25 Martina25 | 28. května 2008 v 11:46 | Reagovat

Osobně si myslím, že je to každého věc, jak se s tím umí nebo neumí vyrovnat, Přijde mi rozumnější, když ženská nechce dítě, tak ať ho nemá, než aby ho pak třeba týrala ,nebo odložila. Jo a tvoje otázka, jestli by měl zasahovat partner? V harmonickém vztahu určitě, je třeba debatovat, v náhodném bych partnera neřešila. Mám jediné štěstí, že tohle jsem nikdy řešit nemusela, ono člověk míní, život mění.. (mluvím jako máma 2letého caparta, co žije v harmonickém partnerském vztahu :))

2 Charlie Charlie | Web | 28. května 2008 v 12:07 | Reagovat

jsem proti...rozhodně a bez vyjímek...ať bylo dítě počato kdykoli a za jakýkoli okolností je to živý tvor, který si zaslouží žít...potrat je vlastně jiný název pro vraždu...to dítě žije, cití a potratu se brání...všem ženám které se na něco takového chystají bych doporučila shlédnout fil Němý výkřik kde jistý diplomovaný doktor vysvětluje celý postup zákroku...navíc se tam na kameře objevuje ultrazvuk dítěte počas zákroku...je tam přímo vidět jak se to maličké snaží útect před kleštemi co přinášejí smrt a jak svoje malá ústa křiví do jakého si výkřiku...a co se děje při potratu dál? tělíčko dítěte se vezme do velkých kleští a rozdrtí se...to samé se udělá z hlavičkou...takže můj názor...je to vražda a ty já nepodporuju, takže jsem rozhodně proti...

3 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | Web | 28. května 2008 v 12:33 | Reagovat

Charlie: já semzas četla postup při potratu - to "dítě" prostě roztrhaj jak... no hnusný :(

4 Simb Simb | 28. května 2008 v 12:40 | Reagovat

No myslim že by to rozhodně neměli zakazovat jako je tomu u některých zemí, Je to každýho věc, jestli to dítě chce nebo nechce. Myslím že daleko horší je si to dítě nechat když víte že ho mebudete moct uživit nebo že ho nechcete a pak mu to celý život vyčítat.

5 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | Web | 28. května 2008 v 12:46 | Reagovat

Simb: ale vždyžt existuje adopce...?!

6 martin martin | Web | 28. května 2008 v 13:40 | Reagovat

anketa

7 ceady ceady | Web | 28. května 2008 v 14:05 | Reagovat

to moje sestřenka byla v šestnácti na potratu...a docela pro potrat jsem, ale asi jako ty.... Přece bys nechtěla dítě v 16 nebo v 17...zničila by sis celý život!!!

Podle mě je to každýho věc:)

8 xTerax xTerax | Web | 28. května 2008 v 14:12 | Reagovat

ja bych nevydrzela cely den nic nejist.. na to nemam vuli...

jsem pro potrat.. ja bych nchtela dite v 17.. mam hodne planu!! i kdyz moje sestrenka mela dite v 17 (teda kdyz se ji narodilo bylo ji uz 18) a obdivujuji.. je uz 10 let vdana a uz dve deti..

9 xTerax xTerax | Web | 28. května 2008 v 14:13 | Reagovat

a navic kdyz se jde na potrat tak to vlastne jeste neni clovek...

10 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | Web | 28. května 2008 v 14:20 | Reagovat

Tera: ne jenom to už je trochu vyvinutý a žije to... sice to neni uplně člověk, ale...

11 Dominika Dominika | Web | 28. května 2008 v 15:35 | Reagovat

naprosto souhlasim s tvym článkem... když už to díte někdo nechce, může ho dát k adopci.... je přece tolik lidí, který touží po dítěti a maj smůlu... Ale to myslim třeba jenom při nízkym věku nebo jinym normálním důvodu... jinak prostě nechápu... a kromě vyjímek taky nesouhlasim...

12 dépéri•• dépéri•• | Web | 28. května 2008 v 16:07 | Reagovat

ja som proti aj niesom proti...som proti pretože je to vražda a radšej to dieťa dať na adopciu ale to tu už bolo písané...a niesom proti z toho dôvodu že keby sa to zakálo tak to budú robiť ilegálne tak ako sa rozširujú drogy a podobne nič sa tým nevyrieši pretože ľudia si nechajú vlastný svoj názor a takto by to mohlo dopadnúť ešte horšie

13 Dominika Dominika | Web | 28. května 2008 v 16:20 | Reagovat

co? :D kdo? :D jako Lucka, jo? ;) taky se tam natřásá, tak aby neměla... :D :) ;)

14 Ol@ Ol@ | Web | 28. května 2008 v 16:30 | Reagovat

Zajimavý,,Mám podobný názor ae vždy záleží na okolnostech!!

15 helenne helenne | E-mail | Web | 28. května 2008 v 16:34 | Reagovat

já teda s interupcí rozhodně nesouhlasím, vždyť je to vražda!!!! je pravda, že zákaz moc nepomůže... zakázané ovoce chutná nejlíp.. moc nechápu, proč dneska lidi nechcou děti. já jsem z pěti dětí a jsem za to hrozně moooc ráda, protože to rozhodně není nuda a mám kolem sebe o to víc lidí, kteří mě mají rádi přesto, že su taková, jaká su. lidi si nechcou "ničit kariéru", je to moc problémů navíc... ale taky radosti. a taky by to už nebyl tak pohodlnej život. a tak radši vezmou život někomu, kdo ho mohl využít třeba líp než oni.. podle mě na to nemaj právo!!

16 P@paja P@paja | Web | 28. května 2008 v 16:42 | Reagovat

Jako nadšený a velice ukecaný člověk se k tomu musím vyjádřit.

Můj názor, jsem PRO potraty (za určitých okolností, které tam máš už vypsané). Zároveň si myslím, že to není zas až tak příšerné. Plod se brání, mno jo, ale jak jinak se ho žena může zbavit, když ho nechce?

Názory typu papeže: "Zakažte potraty!" - jsou naprosto hloupé.

Např: Myslím si, že zrovna v Polsku byly jeden čas potraty zakázané. Ženy to tam řešily jehlicema nebo si úmyslně ubližoly. Mno, tak jestli je tohle vůči ženám humální...tak děkuju nechci.

Taky si myslím, že jo to více méně na ženě jestli si nechá dítě nebo ne. Ona ho bude nosit, tak ať se rozhodne.

Závěr: Lidi jsou stejnak přemnožený, jak sarančata, tak wo co go.

17 ♥Beauty Hurts♥ ♥Beauty Hurts♥ | Web | 28. května 2008 v 16:53 | Reagovat

No já se svho názoru na potraty zdržím...Právě, že je to hrozně diskutabilní, a je to vlastně vždycky takové, oboustrané...

A projímadla?No to teda buď ráda, že jsi do toho nešla

18 Sparkling Angel Sparkling Angel | Web | 28. května 2008 v 17:14 | Reagovat

článek sem prolítla jen tak sběžně, reagovat na něj nebudu spíš du regovat na komentík co si mi nechala na blogu. Koukám že sme na tom tak nějak stejně tak v následujících dnech přeji málo potu a bílého oblečení (ale černého taky xD)

19 MiFfi MiFfi | Web | 28. května 2008 v 17:50 | Reagovat

Ahojky..strašně moc bych tě chtěla poprosit,aby jsi pro mě hlásla na http://mellouneq.blog.cz/0805/sonb-0-02-ll-1-kolo..Moc tě prosím..ráda se ti odvděčím,pokud to uděláš =) Třebas ti udělám diplomek bo tak..strašě moc prosím =* zatim pa a moc kuju

20 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | Web | 28. května 2008 v 17:53 | Reagovat

MiFfi: sorry, ale reklamy neberu na zřetel akdyž už někde hlasuju tak jenom proot, že se mi to líbí ané protože mi někdo napsal abych pro něj hlasovala...

21 lenaaa lenaaa | Web | 28. května 2008 v 18:26 | Reagovat

Koukali jsme se na potrat ve škole a bylo to fakt strašný, ale porod o nic lepší :D

Podle mě je to každýho věc a nikomu po tom nic není :) Já osobně bych dítě nechtěla a šoupnout ho do děcáku mi nepřijde o nic lepší než potrat! Jasný že jsou adopce, ale kolik dětí je z těch odložených adoptovaný?

Ale jak říkám.. každýho rozhodnutí :)

22 Amálka Amálka | Web | 28. května 2008 v 19:14 | Reagovat

Mno... můj názor je také tykový a to NE!!!, přemýšlela jsem také nad tím znásilněním... ale to mimčo za to nemůže.... ono nemůže za to, že jeho otec je takovej parchant... Možná, teda určitě, by to bylo těžké, ale... vše se dá zvládnout a hlavně když je při tobě někdo, kdo Tě má moc rád a věří ti a ty jemu.... Vím, že bych na potrat NIKDY nešla a to za všech okolností! :)

23 !!Xénie!! PrOsT(ě) Tvo(j)e LaFidNí KrÁsNý (sB) Je To Tak No♥ !!Xénie!! PrOsT(ě) Tvo(j)e LaFidNí KrÁsNý (sB) Je To Tak No♥ | Web | 28. května 2008 v 19:19 | Reagovat

jakooooo nechat si dítě ze znásilnění příde někomu hnus pač jeho otec může být třeba houmík a td. a td. ale je to přece i stvé krve!!! a je to živá bytost takže já bych taky to dítě vychovala přeci ho neodsoudim když je i zmé krve!!

24 D&rK_D0oŁ D&rK_D0oŁ | Web | 28. května 2008 v 20:57 | Reagovat

to mimino <333

25 It Girl It Girl | Web | 28. května 2008 v 23:04 | Reagovat

To je bezva, ze pises o takovych tematech! Tohle je jedinecny blog a budu sem ted pravidelne chodit;)

26 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | Web | 28. května 2008 v 23:08 | Reagovat

lenaaa: tak to si nemyslim, že potrat a porod sou stjeně strašný fakt že ne... při porodu nikoho netrháš...:(

Amálka: ne nemůže za to, ale já nevím já osobně bych ho nemhla mít vedle sebe dennodenně :( kdyby už tak asi ta adpoce... i když je to hnusný...

Dool: jo to mimino je krásný, ale o něm ten článek nebyl :D

It Girl: :D děkuju :)

27 veronica veronica | Web | 29. května 2008 v 8:01 | Reagovat

bleskovkaaa

28 majdula majdula | Web | 29. května 2008 v 9:03 | Reagovat

ahojyk je uě m bleskowk taks etav

29 satty -  návštevníčka blogu satty - návštevníčka blogu | Web | 29. května 2008 v 14:17 | Reagovat

pOTRAT... podla mna, resp, moj názor je ten, že ak je n"nechcene" dieta, malo by sa íst na potrat ,... nemam proti tomui nic.. ale z druhej strany...,. sme tu nato, aby sme "plodili" a nie nato, aby sme zabíjali ... tak, ale... ked treba, tak co už, nie?

30 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | Web | 29. května 2008 v 16:01 | Reagovat

veronica a majdula: já neívm čeho se těma reklamama snažítre docílit? já bych na váš blog popř. do tý vaší bleskovky nešla už z toho důvodu, že na ně upozorňujete reklamou...!

31 Pajjulka Pajjulka | Web | 29. května 2008 v 18:37 | Reagovat

děkují moc za pochvalku ... i ty máš moc krásný desing ... ten obrázek miluju - taky ho mám :-) ... ( jak se ta holčina dívá dólů ) ... jinak obrázky vůbec v blogu tvém jsou moc krásné nádherný výběr ... ale za co chci poděkovat - jako i jiní - fakt výtečný blog !! ty témata ... k diskuzi .. senzační ... já tohle nějak nedokážu ...

-------------------------

a můj názor : je to složité ... souhlasím s tebou že by do toho měl zasahovat i partner ... ale zase na druhou stranu je straně porodit nechtěné dítě a pak se o něj starat ( a na mysli mít jak skvělou jsem měla kariéru a tak ) .. i to se myslím stává ... prostě to má své pro a proti ... ale snad se znovu nedočkáme těch komisí co tu byli za komoušů ... to byla síla ( znám z vyprávění ) ... jinak ještě můžeš navrhnout téma POSTINORU ... na to jde také diskuze ...

32 herzig-traum (AUTOR BLOGU) herzig-traum (AUTOR BLOGU) | Web | 29. května 2008 v 19:53 | Reagovat

Pajjulka: děkuju za pochvalu :) jinak jak píšeš že se pak o něj bude starat... noo já bych to vyřešila asi takhle, kdyby ta ženská to odítě opravu nechtěla , ale její partner ano a dokázal by si zařídit to starání se o něj pak... tak proč ne?! nevim jak to vyzní... možná jinak než jsem to myslela...

33 Katushenka:* Katushenka:* | Web | 29. května 2008 v 22:03 | Reagovat

Zajímaváá úvaha:)Můj názor na potraty pouze u znásilnění a když je ta holčina fakt mladá....prostě ale stejně by neměla bejt blbá a brát antikoncepci....Takový ty potraty kvůli tomu že "madam" má slibně rozjetou kariéru a dítě je překážka fakt neuznávám...

34 helenne helenne | E-mail | Web | 30. května 2008 v 15:00 | Reagovat

představte si, že se třeba rodiče vašeho nejlepšího kámoše/kámošky kdysi rozhodovali, jestli si "to" nechaj... nebo třeba rovnou vaši. už od početí je to člověk, kterej toho mohl hodně dokázat apod. určitě je hrozně těžký pro znásilněnou holku to dítě vychovat a mít ho ráda, ale to dítě za to fakt nemůže a má přece právo na život, nebo ne??

respektuju, že je to věc každýho, zákazama se to rozhodně nezlepší... ale je to věc svědomí každýho!

35 Martina25 Martina25 | 3. června 2008 v 22:27 | Reagovat

Osobně fakt myslím, že by to měla být každého věc, potrat se provádí do 8 mého týdne, v tu dobu je to ještě jen červíček, žádná osoba, nic. Kámošce se teď narodilo mimi, 25 týden těhotenství, váha 678 g, to už považuju za človíčka, sice bojuje už 4 dny o život, ale to je lidská bytost.

Přeci je lepší, když dají dítě pryč, než aby si záměrně ubližovaly a snažily se vyvolat spontální potrat, nebo aby někde potají porodily a mimi odložily.  Děcek v kojeňácích jsou mraky, proč přidávat další?

36 Dáda Dáda | E-mail | 11. září 2008 v 18:11 | Reagovat

Ahojky,jen jsem ti chtěla říct máš to tady opravdu hezký a tvoje články se mi strašně moc líbí....Sice jsem si jich přečetla jen pár ale i tak..:o)..

37 herzig-traum herzig-traum | E-mail | Web | 12. září 2008 v 17:46 | Reagovat

Martina25: nj, ale tak jenom ber to úvahově: tobě by se líbilo, jak psala helenne, kdyby se tvoji rodiče rozhodli, že teď se jim dítě nehodí...?! a ty bys tu nebyla..?! Já nevim, ale pro mě je tahle představa dost děsivá...

Dáda: děkuju =)

38 Kája Kája | Web | 7. července 2012 v 16:16 | Reagovat

Pokud je dítě neplánované, tak miniinterupce klidně. Potrat v pozdější době v žádném případě. Jestliže to dá ženě zabrat jako opravdový porod, tak proč to dítě rovnou nepřivést na svět živé? Kdyby se o to dítě jó nedalo starat, tak existují babyboxy.

Nestřískejte mě za ty boxy. Podle mne je to lepší cesta než ten potrat. A nebo si nechtěné dítě nechat a zanedbávat ho..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama